După ani şi ani! - culturismdodorel

Post Top Ad

Responsive Ads Here

miercuri, 20 februarie 2019

După ani şi ani!


După ani de zile în care am făcut pauză şi nu am mai făcut nici un fel de sport,
într-un târziu m-am hotărât să reîncep din nou antrenamentele. M-am reîntors la sportul meu preferat şi anume culturismul. În tot acest timp cât am, staţionat, nu am făcut altceva decât să trândăvesc, iar mâncarea începu-se să pună stăpânire pe corpul meu. Trebuie să recunosc că mişcare făceam dar fiind o persoană pofticioasă şi gurmandă nu făceam rabat de la mâncarea bună. Şi cum nu poţi mânca o mâncare bună şi să nu bei şi câte un păhărel de vin sau bere, am început să iau proporţii. Nu mică mi-a fost mirarea când am văzut cum acul cântarului o ia razna şi atunci m-am hotărât să încep iarăşi antrenamentele. Era într-o frumoasă zii de toamnă când am păşit iarăşi în sala de antrenamente şi vai ce greu mi-a fost să mă reapuc de antrenamente. Şi cum era normal nu puteam să încep direct cu antrenamentele în forţă şi întâi am început cu CARDIO, la bandă şi bicicletă. Şi încet, încet am început să-mi,, întru în mână,, şi m-am reapucat şi de antrenamente şi am constatat că după trei luni şi jumătate am reuşit să slăbesc unsprezece kilograme. Şi ce fericit am fost când am văzut că munca mea în sfârşit a dat roade şi acum pot iarăşi să-mi îmbrac frumoasele mele tricouri care deja îmi rămăsese-ră micuţe. Nu pot să spun că ţin vreo dietă, sau regim alimentar strict că de, am şi o vârstă şi nu mai sunt ca în tinereţe când trebuia să arăt bine şi să fiu atrăgător la domnişoare ……..

Ca să pot să slăbesc aşa de repede trebuie să recunosc că în fiecare dimineaţă îmi beau băutura mea miraculoasă făcută de mine. Sper că aţi ghicit care este? Nu, atunci vă spun eu, apă călduţă cu miere de albine, scorţişoară şi oţet de mierede albine. Însă vreau să vă spun că la început stăteam în sală şi câte trei său patru ore şi am muncit din greu, dar acum roadele s-au văzut. Acum nu mai stau decât cel mult două ore, timp în care fac şi cardio şi forţa. Acum mi-am făcut propriul meu program de antrenament şi văd că îmi este foarte bine şi mă simt bine şi sunt foarte mulţumit.

Am să vă prezint acum şi programul meu de antrenament şi ştiu că veţi zice că e un program mult prea greu pentru vârsta mea. Dar atunci când îţi place ce a ce faci eu consider că nimic nu este greu în viaţa unui om, iar eu mă consider un luptător şi un învingător, aşa cum îmi scrie şi la horoscopul meu – FECIOARĂ.

Luni – Liber
Marţi – Piept şi Bicepşi (o săptămână cu bicepşi, altă cu tricepşi)
Miercuri – Cardio, Picioare şi Abdomene
Joi – Spate şi Tricepşi (o săptămână cu tricepşi, alta cu bicepşi)
Vineri – Liber
Sâmbătă – Bicepşi, Tricepşi, Trapez
Dumineca – Piept şi Spate.

Cu menţiunea ca în fiecare zi fac cardio dar pentru încălzire, iar în ziua în care am numai cardio,, omor,, banda, bicicleta, abdomenul şi intercostalii.
În timpul antrenamentelor care durează o oră şi jumătate consum doi litri de apă cu lămâie, iar la sfârşitul antrenamentelor mănânc imediat câte o banană. După ce îmi termin antrenamentele îmi fac plimbarea pe jos, circa o oră, iar de mâncat mănânc după o oră şi jumătate după terminarea antrenamentelor. În timpul antrenamentelor, pauza mea este rezonabilă, iar pentru relaxare tot timpul ascult muzica şi mă simt atât de confortabil încât nici nu ştiu cum trece timpul.
Ştiu că acum vă aşteptaţi să vă povestesc şi ceva despre regimul meu alimentar, dar vreau să vă spun că nu ţin aşa ceva şi mănânc tot ce îmi pofteşte inimioara şi cu toate astea cântarul îmi arată că stau bine, iar tensiunea este super adică 120/60. La vârsta mea consider că stau foarte bine şi mă simt sănătos şi vioi de când am început, miraculoasele mele antrenamente, după ani şi ani de trândăveală!


În următoarele articole am să vă prezint antrenamentele mele, aşa cum decurg ele şi dacă vă plac puteţi să le încercaţi şi dumneavoastră şi cu siguranţă nu veţi regreta. Voi încerca să vă prezint şi imagini de la antrenamente cât şi nişte videoclipuri.

Deci, nu rataţi celelalte articole ca nici nu ştiţi ce pierdeţi !


Articol scris de dodorel62

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Post Top Ad

Responsive Ads Here